آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان بابا آوینا

دیگه مادر شدم

1392/3/12 15:58
نویسنده : مامان بابا
180 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز واست اومدم با تیکه پارچه هایی که داشتم یه لباس درست کنم

واییییییییییی از دستت مگه گذاشتیگریه

شیرت دادم پوشکتو عوض کردم خوابوندمت نشستم شروع بکار کردم مشغول بودم هی بیدار شدی هی نق زدی و هی شیر خوردی از ساعت 4تا 9 تو این بین هم بابایی اومد یکم باهات بازی کرد تا من تونستم تمامش کنم

مگه میزاری دختر !!!!!!!!مامان جون دارم واست لباس درست میکنم خووووووووووو بذار

خلاصه یه لباس خشمل واست درستیدمتشویق

لباس جدید

با این کارات دیگه فهمیدم دیگه واسم وقت آزاد نذاشتی

من دیگه مادرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرام
13 خرداد 92 10:13
آفرین مامان هنرمند


مرسی آرام جون
بوسسسسسسسسسسسسسسس
نیلوفر/مامانه روژینا
16 خرداد 92 3:23
ای جاااااانم که اینقدر نااااااااازه.این عکسهارو میبینم دلم برای نوزادیه روژینا تنگ میشه.مامانی حسابی از طرف من ببوسش.دست مامان گل هم درد نکنه که برای دخمله خوشگلش لباس خوشگل میدوزه.مبارکت باشه اوینا جون


مرسی خاله جون
میسی بوسسسسسسسسسسسسسس