آوینا خانمآوینا خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق مامان بابا آوینا

برنامه ها باتو تنظیم میشه

1392/4/24 12:13
نویسنده : مامان بابا
149 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم روز شنبه نویت داشتیم بریم عکس سه ماهگیت رو بگیری

صبح تماس گرفتم واسه اینکه بدونیم ساعت چند نوبتته . با کلی بحث گفتن ساعت هفت ونیم بیارش .آخه بابایی روزه است گناه داره اذیتش کنیم. به مامان جون هم گفته بودم چون میخوایم ببریمت آتلیه وقت نمیکنم افطاری رو آماده کنم واسه همین میایم افطار اونجاشیطان

از اونجا که دیر به دیر میبرمت حمام امروز نوبت حمامت هم بود با کمک بابایی حمامت دادم و بعدش شیر بهت دادم خوابیدی . ساعت 7وربع بود وهنوز خواب بودی .آخه امروز خیلی کم خوابیده بودی و هم اینکه ... نکرده بودی میدونستم بیدارت بکنم بداخلاقی !!!!خمیازه

بابایی اصرار میکرد بیدارت کنه من هم انکارآخر بابایی پیروز شد و بیدارت کرد .شما هم با غر بیدار شدی بهت شیر دادم همون موقع شکمت هم کار کرد . پوشکت رو تعویض کردم آماده ات کردم که بریم بازم شیر خواستی وایییی از دخی چقد غرغر!!!!!عصبانی

خلاصه تا رسیدیم آتلیه ساعت ده دقیقه به 8 بود. اونجا هم بهمون گفتن یه نفر دیگه میاد که ساعت 8 نوبت داره کیک تولد هم داره پس شما زود برید آماده بشید .رفتیم آماده بشیم که باز غرغر شیر میخوامممممماوه

نوبت ما گذشت اون خانواده اومدن عکساشونو گرفتن نی نی اونها هم بدقلقی کرد کارشون نیمه موند من هم تو اون بین دنبال یه تل یا گیره خوشگل واست میگشتم که هیچی پیدا نشد کلی ناراحت شدم آخه بمون گفته بودن همه چیز دارند . پس کووووووسوال

شما هم هی گریه میکردید و شیر میخواستید رفتیم عکس بگیریم که نزاشتی منم اعصابم خورد شده بود سر گیره سر و هم از تاخمهای شما .آخه با اخم میشه عکس گرفت خوووووووووگریه

بشون گفتن ولش کن ما فردا میایم اینجور نمیشه دخی همکاری نمیکنه.

 

واسه همین اومدیم خونه مامان جون.

 

همون شب واست دو سه تا تاج گل و هد درست کردم خیلی ناز شدن و بهت میومدن.

 

خلاصه این شد که دیشب رفتیم عکس هاتو گرفتیم.خیلی خوب بامون همکاری کردی. عکسهات خیلی ناز شدن.واست هم یه آلبوم صورتی سفارش دادم که عکسها که کامل شد واست یک آلبوم درست کنن. مبارکت عزیزمقلب

همون دیشب هم واست کیک گرفتیم واسه تولد سه ماهگیت آخه شب قبل وقت نکردیم.ولی بازم شما برنامه هارو تغییر دادی آخه بعداز شام خوابیدی و دیروقت هم شده بود واسه همین مراسم تولد موکول شد به فردا شبش....از خود راضی

 

اینها هم همون تاج گل و هدبندی که واست آماده کردم باشون عکس گرفتی عزیزم

تاج گل

تاج گل

هدبند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم مامانه زهرا
25 تیر 92 0:24
خاله فقط بشنویم اتلیه میره ؟؟؟ پس عکساش کو


خو خاله اینجا آتلیه ها عکس رو دیر تحویل میدن چکار کنیم خوووووووووووو
انشالا بزودی